Rekeningnummer NS
Is het rekeningnummer van NS voor abonnementen NL61 ABNA 0603 2906 71? Door omstandigheden kan ik niet betalen dmv automatische incasso en wil dit dus voor de incassodatum zelf overmaken.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Denice NS
*Voor het laatst bijgewerkt op: 5-10-2021*
Hi Riri85. Welkom op het NS Serviceforum :)
Hieronder de IBAN rekeningnummers die wij gebruiken. Indien je abonnementsgeld overmaakt vermeldt dan in de omschrijving je klantnummer. Je kan ook, wanneer de automatische incasso mislukt, onze betalingsherinnering per e-mail/brief even afwachten en het dan overmaken. (Hiervoor is het natuurlijk sowieso erg belangrijk dat wij beschikken over je juiste adres en e-mailadres). Overigens wil ik je afraden om het bedrag voorafgaande aan de automatische incasso al over te maken. Ons systeem kan je betaling dan niet plaatsen omdat er op dat moment geen openstaande vordering is en dan ontvang je alsnog een betalingsherinnering. Wat dat betreft raad ik je eigenlijk aan om onze betalingsherinnering even af te wachten voordat je geld gaat overmaken.
Abonnementen (Voordeelurenabonnement, Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Voordeel, Altijd Vrij, Weekend Vrij, Kids Vrij en Traject Vrij)
IBAN: NL40ABNA0537879099 tnv NS Groep
NS Flex
NL14ABNA0576850675 tnv NS Groep
NL61 ABNA 0603290671 is overigens het rekeningnummer van Bureau Nabetalingen. Dit rekeningnummer gebruik je wanneer je in de trein een boete hebt gekregen en deze dient te betalen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.