Skip to main content
beantwoord

Upgrade 1e klas mag je ook reizen met keuzedag.

• 11 December 2022
  • 8 reacties
  • 312 Bekeken

NS2017

Ik heb van de winter intercity een code gekregen voor een upgrade 1e klas voor € 1,00 euro mijn vraag is mag je met die upgrade ook reizen met je keuzedag? dat is mijn niet geheel duidelijk.

Met vriendelijke groet,

Laurens Smid

Beste antwoord door Tochjo

Ja, dat mag.

Bekijk origineel

8 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13031 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2022

Ja, dat mag.

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 24689 reacties
  • 11 december 2022

U checkt gewoon in met uw keuzedag en toont de e-ticket voor de upgrade aan de conducteur als dat nodig mocht zijn.

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 11 augustus 2023

Ik ontvang een actiemail met o.a. een upgrade van 2 naar 1 voor 1 euro; mijn vrouw en ik reizen samen op een keuzedag; zij krijgt geen code want ….”niet iedereen komt hiervoor in aanmerking”!

Is dit een loterij? Of is het de bedoeling dat de partner de volle prijs betaald? Lijkt wel koppelverkoop!

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13223 reacties
  • 11 augustus 2023
Jan van Assen schreef:

Ik ontvang een actiemail met o.a. een upgrade van 2 naar 1 voor 1 euro; mijn vrouw en ik reizen samen op een keuzedag; zij krijgt geen code want ….”niet iedereen komt hiervoor in aanmerking”!

Is dit een loterij? Of is het de bedoeling dat de partner de volle prijs betaald? Lijkt wel koppelverkoop!

Wanneer jouw vrouw een abonnement heeft en zich aanmeldt bij de weg=wegweken kan zij ook een code aanvragen.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29380 reacties
  • 11 augustus 2023
MoDe schreef:

Wanneer jouw vrouw een abonnement heeft en zich aanmeldt bij de weg=wegweken kan zij ook een code aanvragen.

Kreeg gisteren een privébericht van iemand dat inloggen bij weg=weg niet lukte, maar diegene heeft inmiddels een upgrade met een code die ik nog had.

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 13 augustus 2023

Klopt! vrijdagavond via ns-klantenservice geregeld: ns-medewerker heeft mijn vrouw aangemeld bij ns-extra, code gestuurd en za. reisden wij voor 1 euro 1ste klas. Perfect! 

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 15 augustus 2023
Robert B schreef:
MoDe schreef:

Kreeg gisteren een privébericht van iemand dat inloggen bij weg=weg niet lukte, maar diegene heeft inmiddels een upgrade met een code die ik nog had.

Wat ik ook probeer, het lukt niet. Heb een code gekregen van de ns, maar kan hem nergens ingeven, dus heb ik er niets aan. Slechte zaak !

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13223 reacties
  • 15 augustus 2023
kona schreef:
Robert B schreef:
MoDe schreef:

Wat ik ook probeer, het lukt niet. Heb een code gekregen van de ns, maar kan hem nergens ingeven, dus heb ik er niets aan. Slechte zaak !

Tik op Google couponcode NS in en je komt op bovenstaande pagina.

Reageer