Afgelopen vrijdag, 10 januari, heb ik een half uur vertraging opgelopen op het traject Veenendaal Centrum-Voorhout. Mijn claim is echter afgewezen, ik ben het daar niet mee eens. Mijn uitleg is alsvolgt:
volgens de NS app had ik via Schiphol moeten reizen, echter dan heb ik in Leiden 5 minuten overstaptijd. De trein had volgens de app al 2 minuten vertraging bij Ede-Wageningen en er waren die dag werkzaamheden bij Schiphol, waardoor ik rekening moest houden met een mogelijke extra vertraging en reizen in de spits via Schiphol te mijden (ook volgens diezelfde app). De trein via Woerden had 2 minuten vertraging volgens de app en mijn overstaptijd in Leiden is 13 minuten, vandaar de keuze om via Woerden te reizen en dus uit te stappen op Vaartse Rijn. Daar bleek echter de trein al 5 minuten vertraging te hebben (stond niet op de app). Vervolgens stopt de trein ook nog op een van de kleine stations na Utrecht. Vlak voor Woerden (!!) krijg ik via de app pas de melding dat overstappen op Vaartse Rijn niet mogelijk is vanwege een storing. En inderdaad stond de trein bij Woerden stil en miste ik de aansluiting in Leiden en dus een half uur later in Voorhout arriveerde.
ik hoor graag van U,
met vriendelijke groet,
Cissy van der Linden