Op 5 januari kwam ik om 17.30 uur 's middags aan op Schiphol. Ik moest met de trein naar Zwolle en er reed geen trein. De enige manier om van Schiphol af te komen was per taxi. Dus moest ik een taxi nemen naar Almere. De taxi kostte 150€, mijn vraag is: kan ik het taxigeld terugvragen?
geld terug problemen met Schiphol treinen
Beste antwoord door iMark
Op 5 januari reden er na 20.00 uur weer treinen vanaf Schiphol. Er was geen sprake van een stranding.
Met bus 300 was het mogelijk om in 29 minuten van busstation Schiphol naar Amsterdam Bijlmer ArenA te reizen. Vanaf daar met de trein verder via Utrecht Centraal naar Zwolle. Kosten van de bus rit met bus 300: 5,02 euro.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het bijzonder vervelend is wanneer er urenlang geen treinen rijden vanwege problemen met de bovenleiding. Maar juist vanaf Schiphol is er altijd meer mogelijk dan mensen denken omdat er ook heel veel buslijnen zijn waarmee je kunt reizen in geval van problemen op het spoor.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.