Skip to main content
beantwoord

incirrecte compensatie terugvragen

  • 19 November 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Er is iets misgegaan bij inchecken, ik had een coupon 2-1e klas maar toen de conducteur me incheckte werd het eerste klas reizen alsnog in rekening gebracht, hoe kan ik dit terugclaimen? Hij waarschuwde me hier al voor dat dit kon gebeuren en het klopt inderdaad niet wat er mis is gegaan. 

Beste antwoord door Tochjo

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie met een medewerker van NS te bespreken. Hij kan eventuele correctietarieven rechtzetten. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Bekijk origineel

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 19 november 2024

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie met een medewerker van NS te bespreken. Hij kan eventuele correctietarieven rechtzetten. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 19 november 2024

Welkom bij de NS Community!

Fijn dat de conducteur je even waarschuwde, want als die voor of na het tonen van je 1e klas upgrade een ‘registratie afwijking’ doet volgt bij NS Flex gewoon die correctie (van 20 euro).

Neem inderdaad even contact op, en verder kan een conducteur je niet ‘inchecken’.


Reageer