Skip to main content

roept de rekening

  • 14 December 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

دردشة NS

 

Good afternoon! I'm Jens, the virtual assistant of NS. I'm happy to help you with questions about our subscriptions and services.If I can't help you myself, I'll connect you with one of my colleagues from NS customer service.Chatbot IconWhat can I do for you?Goedenavond, ik wil u graag op de hoogte stellen van een belangrijke opmerking over mijn nieuwe factuur. Ik ben nergens heen gegaan en heb ook geen veHet lijkt erop dat je in het Nederlands wilt chatten. Dat is mogelijk!Chatbot IconJe kunt de Nederlandse chat openen onderaan deze pagina, en daar je vraag stellen.

Type your message here...

 

150

 

  • Op het juiste spoor
  • 14 december 2024

Goedenavond, ik wil u graag op de hoogte stellen van een belangrijke opmerking over mijn nieuwe factuur. Ik ben nergens heen gegaan en heb ook geen vergeten uitgang werkt goed. Ik hoop dit te kunnen beoordelen, de factuur te corrigeren en de fouten te elimineren.

 

 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 14 december 2024

Hoi ob92da,

Dit is niet de chat van de klanteNService. Die kun je vinden op deze pagina. Klik op de knop ‘Chat met NS'.


Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • 14 december 2024

Good afternoon ​@ob92da, welcome to the NS Community!
I would like to ask you to contact our customer service via phone, chat, Facebook or X. My colleague can look into the wrong check-in/out with you.


Reageer