Ik was voor onze vereniging een groepsreis aan het boeken van Echt naar Eijsden. Hierbij is een foutieve datum ingevuld en wel 16 mei 2025 ipv 18 mei 2025.
Vervolgens heb ik wel op de juiste datum wel deze reis geboekt.
Het boekingsnummer met de foutieve datum is E52*****495
Het boekingsnummer met de juiste datum is E52*****990
De naam van de hoofdboeker is M. Beckers-Gerrits
Het mailadres waar de tickets naar toe gestuurd zijn is x
Ik verzoek terugboeking het bedrag van de order met nr E5*****495
Met vriendelijke groet
Jo Mestrom
Beste antwoord door MoDe
Beste @Jo Mestrom
Je stelt de vraag over terugboeking van het bedrag van de foutieve boeking in een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Al zou je restitutie kunnen krijgen, wij kunnen hier niet bij klantgegevens.
Helaas is na betaling restitutie van e-tickets niet mogelijk. Met die voorwaarden ben je bij de aankoop akkoord gegaan. E-tickets kunnen niet ongeldig gemaakt worden en bevatten geen chip, waardoor er niet gecontroleerd kan worden of ze gebruikt worden/zijn.
Je hebt jouw boekingnummers en email geplaatst bij een openbare community. Je kunt deze weghalen door binnen een uur na plaatsing op de 3 puntjes rechtsonder te klikken.
In principe kunnen etickets niet gewijzigd of geannuleerd worden. De kans dat u geld terugkrijgt is daarom klein maar u kunt het eventueel proberen bij de Klantenservice.
Je stelt de vraag over terugboeking van het bedrag van de foutieve boeking in een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Al zou je restitutie kunnen krijgen, wij kunnen hier niet bij klantgegevens.
Helaas is na betaling restitutie van e-tickets niet mogelijk. Met die voorwaarden ben je bij de aankoop akkoord gegaan. E-tickets kunnen niet ongeldig gemaakt worden en bevatten geen chip, waardoor er niet gecontroleerd kan worden of ze gebruikt worden/zijn.
Je hebt jouw boekingnummers en email geplaatst bij een openbare community. Je kunt deze weghalen door binnen een uur na plaatsing op de 3 puntjes rechtsonder te klikken.
Het is inderdaad af te raden om jouw persoonlijke gegevens en boekingskenmerken op een openbaar platform, zoals de NS Community, te plaatsen. Ik heb deze dan ook voor je verwijderd. De voorwaarden zoals je hebt geaccepteerd en door Tamzin en MoDe uitgelegd zijn blijven gelden. Je vind de voorwaarden van e-tickets hier.
Het is inderdaad af te raden om jouw persoonlijke gegevens en boekingskenmerken op een openbaar platform, zoals de NS Community, te plaatsen.
Ook hier is er weer iemand door de NS-website misleid en heeft daardoor persoonlijke gegevens op een openbaar forum gepubliceerd. Gaat NS nog iets doen om dat te voorkomen? Dit gebeurt immers zo goed als dagelijks. Ik vraag me ook af wat de Autoriteit Persoonsgegevens hiervan zou denken.
De contactpagina is volgens mij wel degelijk misleidend, met name door dit forum onder de noemer Klantenservice te zetten. Waardoor zouden mensen anders denken dat ze hier de klantenservice aantreffen?
hooguit van niet (goed) lezen. onderstaand krijg je te zien als je hier in topic begint.
Het feit dat mensen hier dagelijks onbedoeld persoonlijke informatie posten betekent dat er wel degelijk iets mis is.
Ik moet altijd een beetje denken aan een (extreme) vergelijkbare situatie. Er is een weg in een dorp waar borden staan dat je er maximaal 30 mag rijden. Toch wordt er wekelijks een kind doodgereden door mensen die te hard rijden. Dan zeg je als gemeente toch ook niet: “Ja, er staat toch een bord? Moeten ze maar beter opletten.”
Het feit dat mensen hier dagelijks onbedoeld persoonlijke informatie posten betekent dat er wel degelijk iets mis is.
Een deel van de mensen die hier terecht komt, komt hier omdat ze iets niet (goed) hebben gelezen. En zoals bijv. TS later er achter komen dat de datum op het ticket niet de datum is die ze voor ogen hadden.
Een deel van de mensen die hier terecht komt, komt hier omdat ze iets niet (goed) hebben gelezen. En zoals bijv. TS later er achter komen dat de datum op het ticket niet de datum is die ze voor ogen hadden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.