Skip to main content

Beste NS/ community,

 

Ik heb onlangs een klacht bij jullie ingediend eerst via de chat daarna via de telefoon. 

Deze klacht ging kortgezegd erover dat een medewerker van de ns mijn ov-chipkaart per ongeluk bij het controleren in de trein verbogen had waardoor ik ook niet meer uitchecken kon doordat er haarscheurtjes in zaten. Deze tegen mij zei dat ik dit bij de balie waar ik uitstapte moest melden en een nieuwe zou krijgen. De balie zei dat ik moest bellen, de telefoniste zei dat ik daarvoor bij het bedrijf van de chipkaarten moest zijn en deze mij wederom terugstuurde naar een balie bij het station.
Ik wacht echter al 2 maanden op een antwoord.
Hoe/ met wie kan ik hier het beste over contacteren.

Welkom op onze NS Community, Mathijs93. Ik wou dat je een leukere reden had om lid te worden. Maar de beste manier om erachter te komen hoe het ervoor staat met de klacht is om weer contact op te nemen met de klantenservice. Via chat, telefoon of social media kunnen ze dit inzien onder je persoonlijke gegevens. Ze kunnen je er dan meer over vertellen.


Reageer