vertraging

  • 18 December 2023
  • 11 reacties
  • 230 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Mijn trein op Amsterdam Sloterdijk heb een vertraging gehad van 10 tot 20 minuten.

Ik heb daar door een ziekenhuis afspraak voor mijn dochter gemist.

Als dit nogmaals gebeurt dan betaal ik een maand mijn abbonement niet.

Vriendelijke groeten Michael Mars.

 


11 reacties

Een trein eerder nemen, ns is niet te vertrouwen.

Reputatie 7
Badge +3

Als je door een vertraging van 10 a 20 minuten een afspraak in het ziekenhuis mist, heb je ook niet een erg ruime marge ingebouwd. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren.

Een maand je abonnement niet betalen gaat grotere problemen opleveren. Bij een vertraging van 30 minuten of meer kun je wel een beroep doen op Geld terug bij vertraging.

Reputatie 7
Badge +3

Vervelend dat je een ziekenhuisafspraak gemist hebt, maar bij een vertraging van 10 tot 20 minuten heb je wel een erg krappe marge genomen. Voor een volgende keer raad ik een marge van minstens een half uur aan.

Een abonnement niet betalen is geen oplossing voor die te krappe marge die jij genomen hebt en zal jou uiteindelijk op kosten jagen.

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn maar weinig ziekenhuizen waar deze mate van te laat komen tot problemen leidt. Een wachttijd is eerder standaard.

Reputatie 7
Badge +3

Als dit nogmaals gebeurt dan betaal ik een maand mijn abbonement niet.

 

Dat zou ik niet doen, dat gaat alleen maar zorgen voor meer problemen. 

Verder moet je het zelf weten, maar weet je in ieder geval wat de consequenties zijn als je niet betaalt. 

Vertraging is natuurlijk heel vervelend, zeker als je daardoor een afspraak mist. Maar in gevallen waarbij je echt ergens op een bepaalde tijd moet zijn is het altijd aan te raden om een ruime reistijd te nemen en dus eerder weg te gaan. 

Reputatie 7
Badge +3

Denk dat MMars het stiekem zelf ook wel weet, aangezien hem dat vorig jaar ook al verteld is 😉

Reputatie 7
Badge

Dan zou @MMars beter moeten weten. 

Reputatie 7
Badge +4

Mooi gevonden @mrfreeze!

 

Ach, ik denk dat we niet zo onder de indruk zijn allemaal.

 

Wat later komen is doorgaans geen enkel probleem in de ziekenhuizen en lossen ze wel op. Het gebeurt standaard.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan me de reactie na vele problemen en vertragingen op zich best voorstellen, al weet je zelf ook wel dat het zo niet werkt. Maar na een enkele vertraging van 10 a 20 minuten is het natuurlijk een beetje overdreven.

Reputatie 7
Badge +3

Goed verder gekeken @mrfreeze.

Denk dat TS vorig jaar het toch niet gedaan heeft, anders zou hij wel weten dat het niet handig is dat om te doen. Maar het is natuurlijk altijd leuk om ermee te dreigen, misschien ook wel uit frustratie. Die frustratie kennen de meeste treinreizigers wel, maar het lost verder niets op. Een vertraging van 10 tot 20 minuten is niet echt veel, vanaf 30 minuten kun je geld terug vragen en als je vaker zoveel vertraging heb kun je misschien wel aan je maandbedrag komen in een jaar tijd. 

Reputatie 7
Badge +4

Frustratietolerantie heet dat.

Reageer