Vandaag in een lawaaiig slt 4tje mogen staan met luidruchtige (vermoedelijk) studenten die allemaal aan het bier drinken waren. De hele trein stonk er naar. Helaas mag je alcohol drinken in de trein...
Kan er geen alcohol vrij deel in de trein komen?
Ooit werd mij een biertje aangeboden door een meisje van een biermerk wat vierden dat ze een exclusief contract hadden met NS stations.... Dus veel hoop heb ik niet dat NS wat gaat doen aan alcohol overlast...
beantwoord
Biertje?
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Ik heb zo het vermoeden dat supporters van Ajax ook wel eens iets scanderen, maar dat terzijde ;)
Ik vind het zeer begrijpelijk dat je hier een topic over start Bob. Het is overigens maar de vraag of de biertjes op het station zijn gekocht of elders.
Ik sluit me verder aan bij Slidestops en gelukkig kunnen veel reizigers 'normaal' een biertje drinken. Ik reis zelf regelmatig (lange afstanden) met de trein en zie maar weinig bierdrinkers, maar het komt zeker voor.
Daarnaast blijft het openbaar vervoer. Dus zijn studenten en voetbalsupporters ook welkom. We hebben inderdaad een ruimhartig beleid met betrekking tot eten en drinken in de trein en willen hier ook niet al te krampachtig mee omgaan.
Het is aan treinpersoneel om overschreden grenzen te herkennen en daar naar te handelen.
Bekijk origineelIk vind het zeer begrijpelijk dat je hier een topic over start Bob. Het is overigens maar de vraag of de biertjes op het station zijn gekocht of elders.
Ik sluit me verder aan bij Slidestops en gelukkig kunnen veel reizigers 'normaal' een biertje drinken. Ik reis zelf regelmatig (lange afstanden) met de trein en zie maar weinig bierdrinkers, maar het komt zeker voor.
Daarnaast blijft het openbaar vervoer. Dus zijn studenten en voetbalsupporters ook welkom. We hebben inderdaad een ruimhartig beleid met betrekking tot eten en drinken in de trein en willen hier ook niet al te krampachtig mee omgaan.
Het is aan treinpersoneel om overschreden grenzen te herkennen en daar naar te handelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.