Vanaf Utrecht naar Nijmegen wederom op de trap moeten zitten!! Daar betaal ik iedere maand 351 euro voor. VREESELIJK
beantwoord
drukte in de trein
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi Henk T.!
Jammer om te lezen dat je geen comfortabele reis hebt gehad. Uit je bericht haal ik dat dit vaker voorkomt. Ik kan goed begrijpen dat dit frustrerend is! Ik wil je vragen om de drukte te melden in de app. Zo kan er worden nagegaan of het om een structureel probleem gaat en kan hier eventueel actie op ondernomen worden. Ik hoop dat het reizen dan snel weer wat comfortabeler wordt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.