Zit je al vroeg in de trein. Overstap in Roosendaal is altijd krap. Van Zeeland naar Breda. Altijd rennen en veel ouderen missen dan de aansluiting. Waarom die trein zo enorm ver moet staan is mi een raadsel. Roept de conducteur om dat er wat vertraging is omdat ze een jongen hielpen die zonder zijn moeder was ingestapt.Daardoor mist iedereen zijn aansluiting. Maar het vervelendste is dat de conducteur dan omroept: u kunt nog overstappen op de trein naar Breda. Dat woordje NOG. Dus iedereen rennen. Die reed al weg dus iedereen gemist. Half uur wachten. Waarom zegt hij niet gewoon: helaas is deze overstap niet meer mogelijk? En waarom zie ik al maanden geen conducteur die gewoon controleert? Wat doen ze in die treinen? Durven ze niet vanwege mondkapjes weigeraars? Er kwam er laatst opeens wel 1 toen ik alleen in de trein zat. Laat op de avond. Helemaal alleen in het treinstel. Ik hadmondkapje afgezet want nul risico. Dan komt ie opeens welen zegt dan streng dat ik hem op moet. Terwijl hij dan zelf binnen de 1.5 meter bij me vandaan gaat staat met zo'n plastic scherm zonder mondkapje. Onlogisch. Onveilig. Niet met het virus meedenkend. Dom. Plus die slechte service. Heb het zo gehad met de NS.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.