Skip to main content
beantwoord

Foutmelding bij inloggen op NS.nl

  • 30 September 2021
  • 7 reacties
  • 409 Bekeken

Ik probeer in te loggen op NS.nl, maar krijg steeds een foutmelding van Onegini “ongeldige sessie” met een meldingscode IDEOGN.

Wat is de oorzaak van dit probleem en hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Daniël NS

Ik heb zelf ook nog even zitten testen met Mozilla Firefox en ik kom deze error niet tegen. Zou je alsnog andere browsers willen proberen? Gelukkig kun je al wel in je account komen via je iPad!

Bekijk origineel

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 30 september 2021

Ik kan aan de hand van deze melding niet aangeven wat er misgaat. Heb je het al met een andere browser of apparaat geprobeerd? Er is geen storing gaande waardoor dit komt.


  • Reisadviseur*
  • 30 september 2021

Ik heb contact gehad met NS via de chat, maar ook zij wisten niet wat de oorzaak was. De cookies heb ik verwijderd, maar kan nog steeds niet inloggen via Mozilla Firefox. Via Safari op de iPad lukt het wel. Op dit forum van NS heb ik overigens gezien dat meer mensen dit probleem hebben.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 30 september 2021

Ik heb zelf ook nog even zitten testen met Mozilla Firefox en ik kom deze error niet tegen. Zou je alsnog andere browsers willen proberen? Gelukkig kun je al wel in je account komen via je iPad!


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30 september 2021

Firefox schijnt inderdaad soms problematisch te zijn.

Je zou het kunnen proberen via een Private Window (Crtl+Shift+N).


Ik kan niet inloggen op mijn NS via chrome of internet explorer.


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 29 november 2021

Er is momenteel een verstoring in de systemen waardoor sommige reizigers niet in kunnen loggen in hun Mijn NS-account. Mijn excuses voor het ongemak, er wordt aan gewerkt.


  • Op het juiste spoor
  • 11 februari 2022

Ik kan niet in mijn ns loggen. Ik krijg ‘Er is een fout opgetreden’ error message. 


Reageer