Ik probeer al een aantal dagen mijn transacties op te halen in Mijn NS ivm declareren bij werkgever, maar is blijkbaar een ‘technische storing’, weet iemand wanneer dit verholpen is?
Hoi Justin.1207, wat vervelend dat het niet lukt om je reistransacties te zien. Voor mijn beeldvorming: werkt dit in een andere browser of op een ander apparaat ook niet? Zou je eens willen proberen om je OV-chipkaart opnieuw te koppelen aan Mijn NS? Mij is op dit moment geen storing bekend.
Mij is op dit moment geen storing bekend.
Waarom verschijnt deze melding dan na het inloggen?
Check, dank daarvoor. Die melding staat er niet voor niks, maar de storing was mij nog niet bekend.
Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.
Nog langer dan het normaal al kan duren (met NS Flex)? Heb je geen Flex maar reis je op saldo zou ik de transacties ophalen bij OV-chipkaart.nl
Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.
De postduif en rooksignalen hebben dus nog niet geholpen?
Ja, ik heb schijnbaar dringend behoefte aan een afspraak bij de lokale opticien. Thanks voor de headsup, mrfreeze.
Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.
De postduif en rooksignalen hebben dus nog niet geholpen?
Oh, moest die duif een bericht over brengen? Sorry https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/13959/consomme-van-duif 😋
Het beestje was wel makkelijk te lokken, nam zijn taak niet heel erg serieus.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.