Skip to main content

Ik probeer al een aantal dagen mijn transacties op te halen in Mijn NS ivm declareren bij werkgever, maar is blijkbaar een ‘technische storing’, weet iemand wanneer dit verholpen is?

Hoi Justin.1207, wat vervelend dat het niet lukt om je reistransacties te zien. Voor mijn beeldvorming: werkt dit in een andere browser of op een ander apparaat ook niet? Zou je eens willen proberen om je OV-chipkaart opnieuw te koppelen aan Mijn NS? Mij is op dit moment geen storing bekend.


Mij is op dit moment geen storing bekend.

Waarom verschijnt deze melding dan na het inloggen?

 


Check, dank daarvoor. Die melding staat er niet voor niks, maar de storing was mij nog niet bekend.

Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.


 

 

Nog langer dan het normaal al kan duren (met NS Flex)? Heb je geen Flex maar reis je op saldo zou ik de transacties ophalen bij OV-chipkaart.nl


Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.

De postduif en rooksignalen hebben dus nog niet geholpen? 😉


Ja, ik heb schijnbaar dringend behoefte aan een afspraak bij de lokale opticien. Thanks voor de headsup, mrfreeze


Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.

De postduif en rooksignalen hebben dus nog niet geholpen? 😉

Oh, moest die duif een bericht over brengen? Sorry https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/13959/consomme-van-duif 😋

Het beestje was wel makkelijk te lokken, nam zijn taak niet heel erg serieus.

 


Reageer