Hallo, ik heb MijnNS account. Daar beheer ik niet alleen de kaart van mezelf, maar ook die van mijn twee zoons. Inmiddels zijn zij 18 en ouder en mogen zij de treinkosten zelf betalen. Ik heb ze eerst gevraagd een eigen NS-account aan te maken. Alleen als zij daar het rekeningnummer willen wijzigen, krijgen ze een bericht dat alleen de ‘accounthouder’ dat kan. Dus ik naar ‘producten’ van MijnNS omgeving. Daar heb je namelijk de mogelijkheid om per product het rekeningnummer te wijzigen. Je maakt dan eenmalig 0,01 cent over. Alleen denkt het systeem dat ik mijn bestaande rekening wil wijzigen terwijl ik alleen de rekeningnummers van mijn zonen wil toevoegen. Weet iemand hoe je dat doet? Dank alvast.
Antwoord
Wijzigen rekeningnummer van mijn kinderen
Beste antwoord door Tomas NS
Hoi Alexander!
Het is in Mijn NS mogelijk om rekeninggegevens aan te passen. Een rekening ‘toevoegen’ kan niet, de nieuwe gegevens overschrijven de oude. Dit kun je alleen zelf als contractant, zij kunnen dit via hun account niet zelf.
Een alternatief dat wellicht het overwegen waard is, is de bestaande abonnementen volledig te beëindigen en ze het zelf opnieuw laten aanvragen. Dan zijn zij zelf contractant over hun eigen abonnement.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.