Ik heb één account in Mijn NS. Daaraan zitten ook de NS-kaarten van mijn twee zoons gekoppeld. Tot nu toe betaalden wij hun facturen van de rekening van de ouders. Mijn oudste is nu 18 jaar en ik wil dat de facturen van zijn rekeningnummer worden betaald. Dat is nog niet zo eenvoudig :-). Ik weet dat ik dat via MIJN PRODUCTEN kan doen, maar daar loop ik vast. Er wordt gevraagd of ik met het nieuwe rekeningnummer 0,01 euro wil overmaken, maar mijn rekeningnummer wil ik niet wijzigen. Weet iemand raad?
Zoon verwijderen uit mijn account
Beste antwoord door boze Belg
Je wil eigenlijk de contractant veranderen. De contractant kan het abonnement op de kaart wijzigen of volledig stopzetten. Dit gaat niet in Mijn NS.
Neem via een van de mogelijkheden op https://www.ns.nl/klantenservice/contact contact op met de klanteNService (negeer optie Community).
Zet het abonnement stop. Haal deze wijziging op aan een automaat.
In de webshop kan je zoon dan met zijn eigen e-mailadres en eigen rekeningnummer een abonnement bestellen. Vergeet niet om de bestelling ook aan een automaat op te halen.
Omdat je zoon nog niet als klant gekend is, kan het zijn dat NS 10 euro kosten aanrekent bij een Flex-abonnement van minder 5 euro.
Nadat je zoon de kaart op zijn eigen account heeft toegevoegd kan je de kaart op jouw account verwijderen (vroeger mag ook).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.