beantwoord

bereikbaarheid klantenservice

  • 16 August 2021
  • 11 reacties
  • 393 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vanaf mijn PC wil ik een klacht indienen over de bereikbaarheid klantenservice NS. Deze laat mij weten per chat, facebook of twitter bereikbaar te zijn. Nu heb ik geen facebook- en/of twitteraccount en dat wil ik graag zo houden. Ik zou graag mijn klacht indienen via email of via een webformulier. Dit kan dus niet (meer?). Ik ben van oordeel dat NS het schriftelijk contact voor mensen zoals mij onmogelijk maakt. Graag zie ik hierin verandering komen.

icon

Beste antwoord door Laura NS 16 August 2021, 13:15

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Je kan de chat als webformulier gebruiken. Of het dan bij de juiste persoon terechtkomt weet ik niet.

Als ik je bericht zo lees, jappo, ben ik het inderdaad met Dennis eens dat onze live-chat een perfecte optie voor je zou zijn. Je kunt hier in geschrift contact met ons opnemen en hebt hier geen account voor nodig.

Kom je er zo uit, of kan ik de klacht voor je indienen?

Reputatie 6
Badge +2

Je kan de chat als webformulier gebruiken. Of het dan bij de juiste persoon terechtkomt weet ik niet.


Bij het direct intypen of inplakken van een tekst is er geloof ik een maximaal aantal tekens. Maar aan de paperclip maak ik op dat je ook een bestand kan versturen.

Je kan inderdaad ook een bestand sturen, of je kan de tekst in meerdere keren sturen. 

Reputatie 6
Badge +2

Kan je met de chat dezelfde zaken regelen als per telefoon, bijvoorbeeld ook het terugvragen van ten onrechte in rekening gebrachte kosten bij het met Dal Vrij in de daluren inchecken en in de spits overstappen op Qbuzz?

Reputatie 7
Badge +3

Kan je met de chat dezelfde zaken regelen als per telefoon, bijvoorbeeld ook het terugvragen van ten onrechte in rekening gebrachte kosten bij het met Dal Vrij in de daluren inchecken en in de spits overstappen op Qbuzz?


Ja.

Reputatie 7

Kan je met de chat dezelfde zaken regelen als per telefoon, bijvoorbeeld ook het terugvragen van ten onrechte in rekening gebrachte kosten bij het met Dal Vrij in de daluren inchecken en in de spits overstappen op Qbuzz?

 

Begrijp ik hieruit dat dit nog steeds niet is opgelost??? In een tweetal langslepende topics is mij aangegeven dat dit zou zijn opgelost.

Reputatie 6
Badge +2

Kan je met de chat dezelfde zaken regelen als per telefoon, bijvoorbeeld ook het terugvragen van ten onrechte in rekening gebrachte kosten bij het met Dal Vrij in de daluren inchecken en in de spits overstappen op Qbuzz?

 

Begrijp ik hieruit dat dit nog steeds niet is opgelost??? In een tweetal langslepende topics is mij aangegeven dat dit zou zijn opgelost.


Inderdaad, Qbuzz en NS hebben de OV Ombudsman laten weten dat het probleem opgelost is, maar dat blijkt niet waar. Heel merkwaardig, dat is toch gemakkelijk te testen.

 

Krijg een email dat ik niet heb uitgecheckt. Paal heeft kennelijk niet gewerkt. Gebruik de link om te claimen. Werkt niet (technische probleem). Wil bellen: wachttijd meer dan 1 uur. Ga chatten. Doorloop chatgesprek nu al meer dan 5 kwartier. 

Ik NS eigenlijk wel bereikbaar????

Het is in de chat momenteel erg druk. Echter klopt 5 kwartier niet. Er is dan denk ik iets misgegaan. Je dient binnen 19 minuten een antwoord te krijgen. Telefonisch durf ik het niet te zeggen. Via Facebook en Twitter kan je binnen enkele seconden, misschien minuten een antwoord verwachten. We zijn 24 uur per dag bereikbaar behalve in de chat. Daar stoppen we om 23:00.

Badge +3

Dat er binnen 19 minuten iemand een chatverzoek oppikt geloof ik best, maar daarmee heb je nog geen antwoord. Dus een ‘doorlooptijd’ van 5 kwartier kan best kloppen, frustrerend.

Op Twitter krijg je binnen enkele minuten wel een reactie, meestal met de vraag om een DM te sturen. Daar zit dan vervolgens ook een wachtrij van enkele uren op, maar kan je in ieder geval verder met je eigen bezigheden.

Reageer