Vanaf mijn PC wil ik een klacht indienen over de bereikbaarheid klantenservice NS. Deze laat mij weten per chat, facebook of twitter bereikbaar te zijn. Nu heb ik geen facebook- en/of twitteraccount en dat wil ik graag zo houden. Ik zou graag mijn klacht indienen via email of via een webformulier. Dit kan dus niet (meer?). Ik ben van oordeel dat NS het schriftelijk contact voor mensen zoals mij onmogelijk maakt. Graag zie ik hierin verandering komen.
beantwoord
bereikbaarheid klantenservice
Beste antwoord door Laura NS
Als ik je bericht zo lees, jappo, ben ik het inderdaad met Dennis eens dat onze live-chat een perfecte optie voor je zou zijn. Je kunt hier in geschrift contact met ons opnemen en hebt hier geen account voor nodig.
Kom je er zo uit, of kan ik de klacht voor je indienen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.