beantwoord

sleutel fietskluis

  • 9 December 2021
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Eindelijk fietskluis gehuurd. Gisteren ontving ik de sleutel en wat blijkt... .ja hoor de verkeerde sleutel. NS heel slecht bereikbaar en tegenstrijdige berichten van de medewerkers. Heb paar keer gebeld. Wat gaan jullie daar aan doen? Ik heb al wel betaald maar verkeerde sleutel....wanneer kan ik de juiste sleutel verwachten?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 9 December 2021, 18:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Goedenavond Jansenc, en welkom op de NS Community.

Dit klinkt inderdaad niet best. Vervelend ook dat je niet verder komt bij de Klantenservice. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kan ik kijken of ik er wellicht wijzer van word.

Reputatie 2

Ik heb nog geen bericht gekregen van Jansenc.
Zodra ik deze heb ontvangen kan ik kijken naar waar de kink in de kabel zit.

Reputatie 2

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen. Ik ga het topic dan hierbij ook afsluiten.

Reageer