Eindelijk fietskluis gehuurd. Gisteren ontving ik de sleutel en wat blijkt... .ja hoor de verkeerde sleutel. NS heel slecht bereikbaar en tegenstrijdige berichten van de medewerkers. Heb paar keer gebeld. Wat gaan jullie daar aan doen? Ik heb al wel betaald maar verkeerde sleutel....wanneer kan ik de juiste sleutel verwachten?
beantwoord
sleutel fietskluis
Beste antwoord door Aurora NS
Goedenavond Jansenc, en welkom op de NS Community.
Dit klinkt inderdaad niet best. Vervelend ook dat je niet verder komt bij de Klantenservice. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kan ik kijken of ik er wellicht wijzer van word.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.