Eindelijk fietskluis gehuurd. Gisteren ontving ik de sleutel en wat blijkt... .ja hoor de verkeerde sleutel. NS heel slecht bereikbaar en tegenstrijdige berichten van de medewerkers. Heb paar keer gebeld. Wat gaan jullie daar aan doen? Ik heb al wel betaald maar verkeerde sleutel....wanneer kan ik de juiste sleutel verwachten?
Goedenavond Jansenc, en welkom op de NS Community.
Dit klinkt inderdaad niet best. Vervelend ook dat je niet verder komt bij de Klantenservice. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kan ik kijken of ik er wellicht wijzer van word.
Ik heb nog geen bericht gekregen van Jansenc.
Zodra ik deze heb ontvangen kan ik kijken naar waar de kink in de kabel zit.
Helaas nog steeds geen bericht ontvangen. Ik ga het topic dan hierbij ook afsluiten.
Oudere topics over dit soort dingen staan in het archief, dus post ik het maar hier.
Volgende: https://twitter.com/AmelieVe/status/1496174035377569803
Na aantal belletjes over niet passende sleutel kreeg ik deze brief. Ik vraag me nu wel af hoe het met jullie gaat @NS_online
Mevrouw Veenstra, de heer Bohm.. geachte mevrouw Bohm…
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.