Skip to main content
beantwoord

snoepautomaat werkt niet


Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?

Beste antwoord door NS-raoul

Michiel de Kraaij schreef:
Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?


Probeer dit eens!

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat

Succes!
Bekijk origineel

14 reacties

  • Intercity
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 10 november 2014
Michiel de Kraaij schreef:
Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?


Probeer dit eens!

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat

Succes!

Klaas-Jan NS
  • Oud moderator
  • 6938 reacties
  • 10 november 2014
Welkom op ons forum Michiel. Je kunt inderdaad het formulier invullen. Bedankt voor de link NS-raoul!

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 7 september 2020

Afgelopen zaterdag ook bij mij de snoep machine kapot. De link die hier gegeven wordt laadt niet. Waar kan ik mijn geld terug vragen?


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12553 reacties
  • 7 september 2020

Er is een nieuw contactformulier op de website van NS Stations: https://stations.nl/contact

Maar je kunt waarschijnlijk het beste een e-mail sturen naar: servicedesk@nsstations.nl


Rizana NS
  • Oud Moderator
  • 1341 reacties
  • 7 september 2020

Welkom bij de NS Community, regina1102.

Je kunt het beste via dit contactformulier een bericht sturen. Als je daarin duidelijk een omschrijving geeft om welke automaat het gaat dan kan ook het probleem verholpen worden. Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie. 


  • Intercity
  • 7 reacties
  • 27 november 2020
Rizana NS schreef:

Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie. 

Gisteravond wilde ik uit een snackautomaat op Station Schiphol Airport een zakje Schoolkrijt kopen. Echter bleef deze hangen na betaling. Op de sticker van de automaat staat een website vermeld, waarop ik naar een NS-site wordt verwezen die niet bestaat. Uiteindelijk hier terecht gekomen en het formulier verstuurd. Echter kan in tegenstelling tot bovenstaand advies maar één foto verstuurd worden en geen dubbele bestanden.

Groet, Marc


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 27 november 2020

Ik zie het! Had je genoeg aan 1 bestand?


  • Intercity
  • 7 reacties
  • 27 november 2020
Laura NS schreef:

Ik zie het! Had je genoeg aan 1 bestand?

Nee, ik heb een foto verstuurd van dat moment, maar ook een betaalbewijs.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 27 november 2020

Dat lijkt me inderdaad handig om mee te sturen. Heb je hem al ingediend? Anders kun je in de toelichting natuurlijk nog aangeven dat je het betaalbewijs hebt (of andersom, de foto van het moment). Je dient je mailadres in te vullen, dus dan wordt daarvoor contact met je opgenomen. Ik zal intern in ieder geval de feedback sturen dat meer dan 1 afbeeldingen wel handig is in zulke situaties (welke het merendeel wel zal zijn).


  • Intercity
  • 7 reacties
  • 27 november 2020
Laura NS schreef:

Dat lijkt me inderdaad handig om mee te sturen. Heb je hem al ingediend? Anders kun je in de toelichting natuurlijk nog aangeven dat je het betaalbewijs hebt (of andersom, de foto van het moment). Je dient je mailadres in te vullen, dus dan wordt daarvoor contact met je opgenomen. Ik zal intern in ieder geval de feedback sturen dat meer dan 1 afbeeldingen wel handig is in zulke situaties (welke het merendeel wel zal zijn).

Ja, heb ik ook het formulier zelf aangegeven. Bedankt!


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 20 augustus 2022

Vandaag zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Amsterdam Amstel. Hoe krijg ik mijn geld terug?

 


Martijn.
  • Reisleider*
  • 134 reacties
  • 20 augustus 2022

https://www.kioskophetstation.nl/formulier-automaat/

 

Probeer het hier eens! 

De melding over contactloos betalen wel even wegklikken.

 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 4 juni 2023

Ik was op Eindhoven en wilde een monster kopen bij een automaat maar toen ik had betaald kwam er niks uit. Ik zou graag me geld terug willen hebben


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9061 reacties
  • 5 juni 2023

Hallo Nefty piar en welkom bij de NS Community,

 

Ik wil je het advies geven om dit formulier in te vullen. Je krijgt dan vanzelf een reactie.


Reageer