beantwoord
hoe lang duurt het voor ik mijn nieuwe chipkaart in huis heb?
ongeveer een week geleden bestelde ik een nieuwe kaart, ik heb nog niets ontvangen
Beste antwoord door Sivan NS
Goedemorgen Cfvannuland.
Aangezien deze 3 dagen al voorbij zijn, wil je vast weten wat je nu moet doen. Ik raad je aan even te bellen met Translink, via 0900-0980, om na te vragen wat er met jouw aanvraag is gebeurd. Wellicht is het naar een verkeerd adres gegaan. Mocht het gaan om een abonnement van NS dat je hebt besteld mét een nieuwe kaart en kom je er via Translink niet uit, dan hoor ik graag van je.
Bekijk origineelAangezien deze 3 dagen al voorbij zijn, wil je vast weten wat je nu moet doen. Ik raad je aan even te bellen met Translink, via 0900-0980, om na te vragen wat er met jouw aanvraag is gebeurd. Wellicht is het naar een verkeerd adres gegaan. Mocht het gaan om een abonnement van NS dat je hebt besteld mét een nieuwe kaart en kom je er via Translink niet uit, dan hoor ik graag van je.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.