beantwoord

melding vergeten in/uit te checken????

  • 5 March 2023
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

Na vrijdagavond netjes te hebben uitgecheckt krijg ik vanmorgen, bij inchecken op station Arnhem Centraal, meteen een app melding van een vergeten in/uitcheck. Ik weet echt zeker dat dit niet klopt.

Meer mensen hier last van? Moet ik mij zorgen maken bij de factuur?

Ik reis trouwens met NS Flex weekend vrij.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 5 March 2023, 14:14

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi, 

 

Gisteren voor het eerst met de trein sinds ik ook weekend vrij heb. Op alle stations. In en uit geckeckt maar bij alle 3 krijgen krijgen we ook deze melding. Met daarachter 20 euro. We zijn heel nl doorgereisd maar krijgen enkel deze melding op station den Bosch oost, ons startpunt. De rest van de inchecks krijgen we ook niet te zien. 

Reputatie 7
Badge

Die meldingen slaan nergens op en kunt u beter uitzetten, gewoon zelf goed opletten werkt beter. De transactieverwerking bij NS duurt dagen tot weken en tot die tijd klopt er niets van de conclusies van NS over vergeten in- en uitchecks, prijzen en correctietarieven.

Reputatie 6

Hallo Anneke Van vugt en Raytjegld. Welkom bij de NS Community!

Het kan soms enkele dagen duren voordat alles ingeladen is, dus ik raad  aan om het altijd na een dag of twee te controleren. Op het moment.dat het niet klopt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice voor een oplossing. We zijn op de hoogte dat deze meldingen soms te snel binnenkomen, maar dit zorgt niet voor extra kosten.

Ook bij mij continu in het overzicht in de app: vergeten in of uit te checken. Zelfs nog dagen na het reizen. Terwijl zeker weten goed in en uitgecheckt is en dit op de ov chipkaart website wel goed vermeld is.

Uitermate irritant dit. Dit moet beter kunnen.

 

Reageer