Skip to main content
beantwoord

bestelling ov fiets


Ik wil een ov fiets aanvragen.

bij het afronden van de bestelling loop ik vast bij het betalen van 0,01 euro via ideal.

foutmelding: er is al een bestelling van hetzelfde 

product. Hoe kan ik 1 bestelling verwijderen?

Beste antwoord door Momo

Bij foutmeldingen is het het beste contact op te nemen met de klantenservice zodat ze met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. 

Bekijk origineel

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 4 juni 2022

We komen dit hier meer tegen en het schijnt op te lossen te zijn door gewoon 24 uur te wachten, in ieder geval tot na vier uur vannacht. U kunt ook even contact opnemen met Klantenservice maar ik weet niet of die hier bij kunnen.

Kijk voor de zekerheid of u het misschien al heeft. Als u een Flexabonnement bezit, heeft u al OV-fiets. 


  • Op het juiste spoor
  • 5 juni 2022

Inmiddels meer dan 24 uur verder en nog maar eens geprobeerd.

Helaas krijg ik weer dezelfde foutmelding en kan ik niet betalen via ideal om een iv fiets te activeren


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 5 juni 2022

Bij foutmeldingen is het het beste contact op te nemen met de klantenservice zodat ze met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. 


Reageer