Heb de fiets er nu naast gezet en het sleuteltje in het sleutel-brievenbusje gedaan, maar nu blijven de kosten doorlopen. Ik heb geen social media en ik bel niet om dit op te lossen, hoe kan ik dit nu oplossen?
Edit: de chat gaf aan dat ze mij niet konden helpen, en toen ik vroeg hoe ik het dan op moest lossen kreeg ik geen antwoord op.
beantwoord
Ik wilde mijn ov-fiets inleveren maar het apparaat gaf aan dat de kluisjes vol zaten
Beste antwoord door Thom
U kunt bellen naar Klantenservice 030 7515155. Ze zijn er nu ook, doorverbinden naar OV-fiets of een standaardmedwerker die noteert. Als u de sleutel op de daarvoor bestemde plaats heeft gedaan is het goed maar ik zou het even kortsluiten als het niet volgens de regels gaat. Dat kan een dure grap worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.