Ik wil een abonnement afsluiten op mijn ov kaart, echter krijg ik de error: “De geboortedatum komt niet overeen met je OV-chipkaart. (E102)”. Geboorte datum op ov site is hetzelfde als mijn geboortedatum op ns. Hoe los ik dit probleem op?
beantwoord
Error E102
Beste antwoord door Thom
U zult contact op moeten nemen met Klantenservice. Het is erg druk vanwege de staking, dus er zijn wachttijden. Het is van belang dat uw geboortedatum overeenkomt met die op de ov-chipkaart zichtbaar is. Reizen met een pas met een onjuiste geboortedatum is gewoon frauduleus, dus het is zaak het wel snel in orde te maken. U kunt zelf een geboortedatum achteraf niet meer veranderen, dat moet echt via Klantenservice. Een foute geboortedatum in de administratie komt me merkwaardig voor.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.