Skip to main content
beantwoord

twee keer maandbedrag traject afgeschreven

  • 14 februari 2023
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Goedendag,

Vandaag kwam ik erachter dat er twee dagen achter elkaar het maandbedrag was afgeschreven. Ik heb 1 keer het bedrag tereug gehaald. Wel zie ik dat januar de zesde ook een bedrag is afgeschreven bij ingang van het traject  maar diit zie ik niet in de gegevens van mijn NS . Waar kan ik de foto's uploaden zodat ik kan laten zien dat januari en februari betaald  zijn ? 

Beste antwoord door Erryt NS

Er was inderdaad iets misgegaan met het afschrijven waardoor deze dubbel zijn afgeschreven. We hebben de fout hersteld en gisteren de betaling teruggestort. Tevens hebben wij deze reizigers op de hoogte hiervan gesteld.

Bekijk origineel

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 14 februari 2023

Storneren is niet slim, het systeem.zal je nu aanmaningen sturen. Zijn de afschrijvingen niet conform jouw facturen? Via chat of social.media (Twitter, facebook) kun je bestanden, foto's sturen aan NS klantenservice.


  • Op het juiste spoor
  • 14 februari 2023

Was  advies van dame aan de telefoon.


  • Op het juiste spoor
  • 14 februari 2023

Heb je een chatlink voor me ? 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 14 februari 2023

Uit een ander topic: 

https://community.ns.nl/mijn-ns-53/incasso-gepland-rond-de-zesde-78388?postid=556979#post556979

Er lijkt dus iets misgegaan te zijn, waardoor er alsnog een bedrag geïncasseerd is?

Als dat dubbel is en de dame aan de telefoon gezegd heeft dat je de dubbele incasso (let op het factuurnummer) mag terugboeken/storneren dan lijkt dat me prima.

De chat vind je op https://www.ns.nl/klantenservice/contact


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 14 februari 2023

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 14 februari 2023

Eerder waren er vragen over dat er rond de 6e februari niets was afgeschreven, terwijl dat wel de planning was. Lijkt er op dat deze incasso's er op nieuw ingezet zijn en nu dubbel gegaan zijn. Bij een fout van NS kan ik begrijpen dat men bij de klantenservice zegt 1x te storneren. Hou het in ieder geval in de gaten.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 16 februari 2023

Er was inderdaad iets misgegaan met het afschrijven waardoor deze dubbel zijn afgeschreven. We hebben de fout hersteld en gisteren de betaling teruggestort. Tevens hebben wij deze reizigers op de hoogte hiervan gesteld.


Reageer