Zaterdag was ik met Wetenschapsweek in Amsterdam en lag Amsterdam CS er uit en dus ook Amsterdam SciencePark . Via Amsterdam Zuid heb ik met zon NS paal ingecheckd bij de metor maar nu heb ik zeker 2 keer 4euro aan mijn broek. Is de GVB zo corrupt. ligt het aan de NS of werkt die OVChipkaart zo slecht? Ik zou door afwezigheid van Amsterdam CS gratis met de metro mogen reizen maar het eind van het liedje is dat ik nu meer dan dubbel zo veel betaal (met alleen de trein was het gratis geweest, nu ben ik alleen voor Adam GVB rond de 12euro kwijt en heel veel reistijd).
Zaterdag was ik met Wetenschapsweek in Amsterdam en lag Amsterdam CS er uit. Via Amsterdam Zuid heb ik met zon NS paal ingecheckd bij de metor maar nu heb ik zeker 2 keer 4euro aan mijn broek. Is de GVB zo corrupt. ligt het aan de NS of werkt die OVChipkaart zo slecht? Ik zou door afwezigheid van Amsterdam CS gratis met de metro mogen reizen maar het eind van het liedje is dat ik nu meer dan dubbel zo veel betaal (met alleen de trein was het gratis geweest, nu ben ik alleen voor Adam GVB rond de 12euro kwijt en heel veel reistijd).
Zaterdag werkzaamheden NS rondom Amsterdam Centraal!
Uw NS-vervoerbewijs is geldig in de metrolijn 52 tussen Amsterdam Centraal en Zuid en in metrolijnen 50 en 51 tussen Sloterdijk en Zuid.
Tussen Zaandam en Schiphol Airport reis via Sloterdijk en Amsterdam Zuid.
Tussen Amsterdam C. en Leiden C. reis via Haarlem.