Skip to main content
beantwoord

daluur vrij reis

Ik heb een dalvrij abbonement voor 115 per maand, maar krijg nu een ns factuur van 100 euro van afgelopen ritten

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Florremans en welkom bij de NS Community,

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice of de factuur nakijken, zoals mrfreeze al hierboven adviseert. Mocht je het abonnement op een nieuwe kaart hebben besteld dan dien je het abonnement nog wel te activeren bij een automaat voordat je er gebruik van kan maken. Wellicht heb je dat nog niet gedaan.

Edit: Ik bedoel als je een abonnement besteld op een bestaande kaart waar nog geen NS Flex op staat.

Bekijk origineel

5 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7400 reacties
  • 13 april 2025

Hoi Florremans,

Je kunt de factuur vinden in Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staat precies gespecificeerd waar de kosten voor zijn. Mocht je daar nog vragen over hebben of het er niet mee eens zijn, neem dan contact op met de klanteNService.

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw gegevens.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9306 reacties
  • Antwoord
  • 14 april 2025

Hallo Florremans en welkom bij de NS Community,

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice of de factuur nakijken, zoals mrfreeze al hierboven adviseert. Mocht je het abonnement op een nieuwe kaart hebben besteld dan dien je het abonnement nog wel te activeren bij een automaat voordat je er gebruik van kan maken. Wellicht heb je dat nog niet gedaan.

Edit: Ik bedoel als je een abonnement besteld op een bestaande kaart waar nog geen NS Flex op staat.

• Reisleider*
  • 51 reacties
  • 14 april 2025

Als aanvulling nog een mini toevoeging: facturen kunnen alleen via de website gevonden worden. Dus niet via de app.

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7400 reacties
  • 14 april 2025
Erryt NS schreef:

Mocht je het abonnement op een nieuwe kaart hebben besteld dan dien je het abonnement nog wel te activeren bij een automaat voordat je er gebruik van kan maken.

Bij een nieuwe kaart hoeft dat juist niet. Als je het op een bestaande kaart hebt besteld, dan wél.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9306 reacties
  • 14 april 2025

Ik ben ook nog niet helemaal wakker net als Gorott. Je hebt helemaal gelijk.