Ik heb een dalvrij abbonement voor 115 per maand, maar krijg nu een ns factuur van 100 euro van afgelopen ritten
beantwoord
daluur vrij reis
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Florremans en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice of de factuur nakijken, zoals mrfreeze al hierboven adviseert. Mocht je het abonnement op een nieuwe kaart hebben besteld dan dien je het abonnement nog wel te activeren bij een automaat voordat je er gebruik van kan maken. Wellicht heb je dat nog niet gedaan.
Edit: Ik bedoel als je een abonnement besteld op een bestaande kaart waar nog geen NS Flex op staat.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.