Skip to main content
beantwoord

discount

Hallo,

Ik heb op 12 april een NS Flex Weekend Vrij abonnement genomen voor €36,95 per maand. Nu zie ik dat er vanaf 14 april een actie is waarbij dit abonnement tijdelijk €27,71 per maand kost.

Aangezien ik het abonnement slechts twee dagen vóór de actie heb afgesloten, vind ik het niet eerlijk dat ik nu twee maanden het volle bedrag moet betalen, terwijl anderen korting krijgen.

Is het mogelijk om mijn abonnement aan te passen naar het actietarief of het verschil te vergoeden? Alvast bedankt!

Beste antwoord door GSN64

Hoi Luyue,

NS hanteert het 14 dagen herroepingsrecht.
Contacteer de NS Klantenservice om je abonnement binnen 14 dagen te annuleren en het opnieuw te bestellen zodra de actie is ingegaan.

Onderaan deze site vind je de contactmogelijkheden voor de klantenservice:
https://www.ns.nl/klantenservice/wijzigen/abonnement-wijzigen.html

Bekijk origineel

2 reacties

GSN64
  • Reisadviseur***
  • 30 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2025

Hoi Luyue,

NS hanteert het 14 dagen herroepingsrecht.
Contacteer de NS Klantenservice om je abonnement binnen 14 dagen te annuleren en het opnieuw te bestellen zodra de actie is ingegaan.

Onderaan deze site vind je de contactmogelijkheden voor de klantenservice:
https://www.ns.nl/klantenservice/wijzigen/abonnement-wijzigen.html

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13646 reacties
  • 13 april 2025

De aanbiedingen bij mijn supermarkt gaan op woensdag in. Als ik een artikel op maandag voor de normale prijs koop en zie dat deze woensdag in de aanbieding is, geeft mijn supermarkt geen geld terug.

Je hebt flex weekendvrij dit weekend gekocht en zal er ook dit weekend mij gereisd hebben. Maak je gebruik van herroepingsrecht dan zul je met terugwerkende kracht het volle tarief moeten betalen voor de reizen die je 12 en 13 april gemaakt hebt. Zo'n actie duurt meestal langer dan een maand. Als je 12 mei naar basis gaat en dan kun je het weekend via de actie (als die dan nog loopt) weer overstappen naar weekend vrij.

Reageer