Als ik inlog bij mijn eigen NS account, staat er bij mijn keuzedagen dat dit geld TOT EN MET de laatste dag van de maand. IK wil dus de laatste dag van de maand op mijn keuze dag, die klaar stond reizen, blijkt die keuze dag er niet meer op te staan. Moet ik dus mijn volgende keuze dag gebruiken. Na telefonisch contact blijkt dat die keuze dagen te gaan TOT en niet TOT EN MET. Na het telefonisch contact krijg ik een mail dat mijn volgende keuze dag klaar staat, wacht schets mijn verbazing, er staat TOT EN MET. Dit klopt dus niet. Dit vraagt aanpassing, het is TOT EN MET of TOT????
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.