Skip to main content
beantwoord

keuzedag

Mijn keuze dagen waren geldig tot 9 april en zijn onterecht vandaag 8 april verwijderd en vervangen door nieuwe keuzedagen.  Ik had vandaag 8 april een vandaag deze oude keuze dagen willen gebruiken. Ik vindt dit onterecht en zou compensatie willen voor de verwijderde oude keuzedag.

Beste antwoord door MoDe

Mijn keuzedag was tot 2 april geldig, maar kreeg op 1 april bericht dat mijn keuzedag van mijn nieuwe abonnement op te halen was. Bij de automaat bleek de oude keuzedag toch klaar te staan.

Mocht dat niet het geval zijn neem dan telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Let op, er is een verschil tussen tot en tot en met. Staat er tot en met 8 april dan heb je recht op een vervangende keuzedag als hij niet klaar staat.

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1

Zie dit lange topic. NS heeft al jarenlang problemen met de laatste dag waarop de keuzedag geldig is. U kan bij de klantenservice een vervangende keuzedag aanvragen.

https://community.ns.nl/abonnementen-2/laatste-dag-geldigheid-keuzedag-73031

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 8 april 2025

Mijn keuzedag was tot 2 april geldig, maar kreeg op 1 april bericht dat mijn keuzedag van mijn nieuwe abonnement op te halen was. Bij de automaat bleek de oude keuzedag toch klaar te staan.

Mocht dat niet het geval zijn neem dan telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Let op, er is een verschil tussen tot en tot en met. Staat er tot en met 8 april dan heb je recht op een vervangende keuzedag als hij niet klaar staat.

Reageer