Mijn keuze dagen waren geldig tot 9 april en zijn onterecht vandaag 8 april verwijderd en vervangen door nieuwe keuzedagen. Ik had vandaag 8 april een vandaag deze oude keuze dagen willen gebruiken. Ik vindt dit onterecht en zou compensatie willen voor de verwijderde oude keuzedag.
beantwoord
keuzedag
Beste antwoord door MoDe
Mijn keuzedag was tot 2 april geldig, maar kreeg op 1 april bericht dat mijn keuzedag van mijn nieuwe abonnement op te halen was. Bij de automaat bleek de oude keuzedag toch klaar te staan.
Mocht dat niet het geval zijn neem dan telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.
Let op, er is een verschil tussen tot en tot en met. Staat er tot en met 8 april dan heb je recht op een vervangende keuzedag als hij niet klaar staat.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.