Skip to main content
beantwoord

keuzedagen


Sinds 21 december heb ik geen keuzedagen meer van mijn voordeelurenabonnement.

Terwijl er zeven per jaar zijn.

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo ans123 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je Keuzedagen opeens weg zijn. Dit betreft een reiziger-helpt-reiziger platform. Helaas kunnen wij hier niet in jouw gegevens kijken. Ik wil je daarom het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen wel in je gegevens kijken en achterhalen wat er aan de hand is.

Bekijk origineel

2 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9306 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2025

Hallo ans123 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je Keuzedagen opeens weg zijn. Dit betreft een reiziger-helpt-reiziger platform. Helaas kunnen wij hier niet in jouw gegevens kijken. Ik wil je daarom het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen wel in je gegevens kijken en achterhalen wat er aan de hand is.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13647 reacties
  • 15 april 2025

Keuzedagen lopen gelijk aan de einddatum van het Dal voordeel abonnement (voordeelurenabonnement is jaren geleden gewijzigd in Dal voordeel). Op de verlengingsdatum vervallen de niet gebruikte keuzedagen en krijg je 7 nieuwe. Waar heb je gezien dat je gaan keuzedagen meer hebt? En wanneer is de verlengingsdatum?


Reageer