ik begrijp de mail die ik kreeg over wijzigingen van de ns mbt abonnementen etc niet
betekent dit dat per 1 januari 2023 de zgn keuzedagen komen te vervallen bij mijn abonnement?
ik begrijp de mail die ik kreeg over wijzigingen van de ns mbt abonnementen etc niet
betekent dit dat per 1 januari 2023 de zgn keuzedagen komen te vervallen bij mijn abonnement?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen abonnementje en welkom bij de NS Community.
Ik moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben naar de inhoud van de mail. Ik kan intern zo snel geen informatie vinden over een update voor abonnementen in 2023 en heb zelf ook niets ontvangen.
Voor zover bij ons (Klantenservice) bekend is het al wel vrij lang de bedoeling dat Keuzedagen gaan komen vervallen. Dit zou dan moeten gebeuren wanneer de Flexdagen geïntroduceerd worden, een soort van vervanging van de Keuzedagen binnen de NS Flex producten. Wanneer dat gaat gebeuren is echter onduidelijk, het is al enige tijd geleden dat we daar nieuws over hebben gekregen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.