Ik probeer al dagen door te geven dat ik mijn OV kaart ben verloren. Bij mijn NS wordt ik naar mijnOV gestuurd. Daar moet ik mijn kaart koppelen omdat door te kunnen geven. Mijn kaart kan ik niet koppelen op mijn OV want het abonnement op mijn OVchipkaart heeft geen einddatum. Hierdoor herkent hij mijn abonnement niet.
Kortom ik ga van het kastje naar de muur.
Uiteindelijk besloten dan maar helemaal op te zeggen, want ik heb de persoonlijke kaart niet meer. Aangezien blokkeren nergens lukt. Ik heb in de opzegprocedure duidelijk aangegeven dat ik ook geen Flex basis wil.
Nu krijg ik een mail dat die opzeggen alleen maar kan als ik met mijn (verloren) kaart naar een kaartautomaat ga. Dat stond niet vermeld bij de opzegprocedure. Waarom kan ik dat daar dan aangeven. Hoe is het mogelijk dat ik moet reizen om van mijn abonnement af te komen? Ik kan geen kaart ergens heen brengen en ik kan hem ook niet blokkeren.
Ik wil voorkomen dat er iemand op mijn kaart reist. Er staat ook een GVB abonnement op. Die ik overigens nergens terug kan vinden. Kortom zelfs na veel zoeken en heen en weer gestuurd worden ben ik nog geen steek verder.
Ik kijk uit naar een goede oplossing!