Skip to main content
beantwoord

Kortingsactie 25% NS Weekend Vrij

Beste NS Community,

Ik heb al NS weekend vrij voor 36.95 euro. Echter zie ik een kortingsactie voor 2 maanden 25% korting. Als ik deze direct koop, betaal ik dan mogeijk dubbel?

Op welke datum zou ik deze het beste kunnen kopen als mijn factuurdatum de 4e van de maand is?

Moet ik per se mijn abonnement stoppen en de nieuwe actie opnieuw aanschaffen?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Marherdirk en welkom bij de NS Community,

Het aanbod om het NS Flex Weekend Vrij-abonnement 2 maanden tegen gereduceerd tarief te proberen, geldt alleen voor nieuwe klanten die in de periode van 14 april 2025 tot en met 11 mei 2025 een NS Flex WeekendVrijabonnement afsluiten bij NS. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beĆ«indigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant. 

Bekijk origineel

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 15 april 2025

Hallo Marherdirk en welkom bij de NS Community,

Het aanbod om het NS Flex Weekend Vrij-abonnement 2 maanden tegen gereduceerd tarief te proberen, geldt alleen voor nieuwe klanten die in de periode van 14 april 2025 tot en met 11 mei 2025 een NS Flex WeekendVrijabonnement afsluiten bij NS. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beĆ«indigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant. 

Om dubbele kosten te voorkomen kunt u het volgende doen:

Als uw huidige abonnement langer dan een maand loopt, dit wijzigen naar Flex Basis. U ontvangt dan een tussentijdse factuur.

Vervolgens kunt u vanaf de volgende dag het abonnement weer wijzigen naar Flex Weekend Vrij. Ook nu ontvangt u weer een tussentijdse factuur. 

Normaal kunt u binnen Flex pas na een maand wijzigen. Maar vanuit Flex Basis is er geen maand wacht termijn en kunt u gelijk wijzigen

Reageer