Vorige week donderdag zowel in de ochtend als ook in de avond met de metro (E) Rotterdam CS - Den Haag CS gedaan, vanwege een kapotte bovenleiding ergens rond Schiedam. Ik heb een 1ste klas trajectkaart Zwijndrecht - Den Haag, en heb dus nu Rotterdam - Den Haag dubbel betaald, plús geen gebruik gemaakt van 1ste klas op dat traject. De chat is onbereikbaar, iemand hier enig idee hoe ik dat regel? Gaat om meer dan Eur 10, vind ik best de moeite.
beantwoord
Metro ipv trein
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Desire,
Voor verzoeken tot restitutie moet je toch bij de klanteNService zijn. Ze zijn naast de chat ook bereikbaar per telefoon (030-7515155), Facebook en Twitter.
Was de metro ook het officiële alternatieve reisadvies van NS? Zo niet, dan maak je weinig kans ben ik bang.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.