Ik heb vandaag een factuur gekregen van 50 euro, alleen ik zie dat hierbij volle tarieven zijn gerekend voor in het weekend. Echter hoor je met studentenov weekabonnement in het weekend korting te krijgen. Kan het zijn dat door het aan hebben staan van reizen op rekening en studentov dat hierdoor er geen kortingen worden verrekend?
Studentenov en reizen op rekening
Beste antwoord door Tochjo
Ja; het studentenreisproduct is niet te combineren met NS Flex (reizen op rekening). Als u in het weekend reist, krijgt NS Flex voorrang boven uw studentenreisproduct. De korting van het studentenreisproduct wordt dan niet meegenomen.
U moet contact opnemen met de klantenservice om NS Flex te beëindigen, zodat alleen het studentenreisproduct op uw kaart staat. Daarna kunt u in het weekend reizen door saldo op uw kaart te laden. Als u dat niet steeds zelf wilt doen, dan kunt u automatisch opladen activeren.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Merk op dat u na het beëindigen van NS Flex dit nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt NS Flex niet beëindigd.
U zou ook even bij de klantenservice kunnen informeren of u het te veel betaalde bedrag terug kunt krijgen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.