Mijn abonnement is 107€ Maar deze maand moet 145€ betalen. Heb ik iets gemist of verkeerd gedaan ofzo?
tarief verschil
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Als dat gaat om het blauwe balkje ‘abonnementskosten’ in het tellertje op Mijn NS of in de NS app dan kan je dat negeren want daar klopt vaak niets van.
Let ook niet op de factuurdatum die daarbij staat, je krijgt gewoon maandelijks een factuur. Bij mij staat daar nu 30 oktober maar ik weet zeker dat ik 9 of 10 september een factuur tegemoet kan zien.
Voor de rest kan het natuurlijk gaan om reizen in de spits, met bus/tram/metro of correctietarieven, maar dat zou dan als kosten bij het gele balkje staan.
Als je daadwerkelijke factuur niet klopt (zie vooral pagina 2 voor de specificatie) dan neem contact op met de Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.