beantwoord
Waar kan ik vinden welke geldige keuzedagen vrij reizen en ik nog heb bij mij voordeelurenabonnement
Waar kan ik vinden welke geldige keuzedagen vrij reizen en welke periodes, ik nog heb bij mij voordeelurenabonnement
Beste antwoord door Anonymous
fritsvisser schreef:
Dank je wel Hans.
Alleen: ik heb al uuuuuuren gezocht op mijnNS en ik heb al mijn chipkaart gelinkt met mijn NS etc. etc. maar alles wat ik vind is algemene info over keuzedagen en nergens iets over MIJN keuzedagen. Weet jij waar dat precies staat???
Alleen: ik heb al uuuuuuren gezocht op mijnNS en ik heb al mijn chipkaart gelinkt met mijn NS etc. etc. maar alles wat ik vind is algemene info over keuzedagen en nergens iets over MIJN keuzedagen. Weet jij waar dat precies staat???
Hallo Frits,
Ik heb eens even bij mijzelf gekeken.
Zodra ik inlog op MijnNS, krijg ik op de startpagina al meteen een mededeling dat ik de keuzedag voor de huidige periode van 2 maanden kan ophalen en ook dat de keuzedag van de vorige periode is opgehaald.
Ik heb dan nog een mogelijkheid om te klikken op "naar mijn meldingen" waar ik wat aanvullende informatie krijg over wanneer die keuzedag is opgehaald.
Als ik in het hoofdmenu op "mijn producten" klik, krijg ik de gegevens over mijn voordeelurenabonnement te zien, met rechts een aantal links.
Eén daarvan is "tonen op te halen produkten" en als ik daar op klik krijg ik keurig 2 keuzedagen te zien, t.w. die ene dag die het hele jaar geldig is en de dag voor de huidige periode.
En zoals Leny al aangeeft hebben systemen vaak enige tijd (soms wel 24 uur) nodig om "bij de tijd" te komen.
Hoop je wat verder op weg te hebben kunnen helpen.
vr.gr.
Hans
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.