beantwoord
Wanneer studentenreisproduct stopzetten?
Op 23 juni studeer ik af. Kan ik dan de rest van juni nog met mijn studentenreisproduct reizen, of moet ik zorgen dat dit voor 23 juni is stopgezet? Daarnaast dien ik in de maanden juli en augustus ook nog collegegeld te betalen (dat is de regel bij uitschrijving in juni). Geldt mijn studentenreisproduct dan ook nog of niet meer?
Beste antwoord door Slidestops
Wanneer stopzetten?
Zet je studentenreisproduct stop vóór of op de 5e werkdag van de 1e maand waarin je er geen recht meer op hebt. Je mag vanaf de 1e dag van die maand al niet meer met je studentenreisproduct reizen. Zet je te laat stop, dan kost je dat € 97,- per halve maand. De eerste helft van de maand loopt daarbij tot en met de 15e van de maand.
http://www.studentenreisproduct.nl/detail/studentenreisproduct-stopzetten/
Het studentenreisproduct is een onderdeel van je studiefinanciering van DUO. Dit heeft eigenlijk weinig met NS te maken, maar ik wil je gerust de goede kant op sturen. Voor meer vragen kun je wel het best direct met hun contact opnemen.
Overigens op je vraag of je in juli en augustus je product nog kan gebruiken - er is altijd een zomer-stop met de studentenproducten, dus dat gaat niet lukken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.