Op 9 augustus ontving ik de mail: vaste klanten verdienen voordeel. Daarin de aanbieding om 2 maanden gebruik te kunnen maken van een meereisretour voor €9,95. Dat wil ik wel! Helaas is de laatste dag dat dit kan 21 augustus. Dat is toch geen 2 maanden?
vaste klanten verdienen voordeel
Beste antwoord door Momo
Laatst mogelijke reisdatum. Vorige week of zo was het nog mogelijk t/m 1 september te kiezen, ook de dagen van de Dutch Grand Prix waren toen nog mogelijk. Toen werd aangepast dat 25,26 en 27 augustus niet mogelijk was, maar verder kon het wel t/m 1 september. Nu is het dus zelfs ingekort met als laatst mogelijke datum 21 augustus.

De ontvangen mail is een standaard aanbiedingsmail die sinds eind vorig jaar iedere keer aan een andere groep klanten wordt verstuurd, waarin aangegeven dat je de Meereisretour tot 60 dagen na ontvangst van de mail kan kopen en gebruiken. Dit klopt al niet, want iedereen die de aanbieding al eerder heeft ontvangen kon iedere keer een datum tot 60 dagen in de toekomst kiezen, dus 60 dagen na ontvangst gaf het kalendertje nog steeds de mogelijkheid tot 60 dagen in de toekomst te kiezen. Zo heb ik de mail in januari gehad en kan nu nog steeds de Meereisretour bestellen, tot dezelfde datum als TS.
Tot op een gegeven moment het kalendertje niet verder ging dan 1 september (en nu dus 21 augustus). Dan moet je dus niet als NS klanten dezelfde standaard aanbieding sturen, waarbij het nu niet meer mogelijk is een datum tot 60 dagen na ontvangst van de mail te kiezen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.