NS internationaal biedt een duo deal aan: 2e persoon gratis naar `Gent, `Leuven of `Brugge voor beperkte tijd in mei en juni. boekbaar vanaf 25 april. Na eindeloos proberen op verschillende reis data wat allemaal niet lukte gisteren contact gezocht met `klantenservice van `NS Int. Dame op de chat zag ook dat het niet lukte. Ze zou intern navragen maar het was te druk. Advies later nog een proberen. Vandaag weer zowel overdag als s avonds geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Nogmaals contact met klantenservice…advies “ u kunt naar balie NS int (voor mij is dat minimaal 100 km) of boek telefonisch” , maar dat kost 7,50 per kaartje extra. Bevestiging dat ik later voor actietarief zou kunnen boeken kon ze mij niet geven. NS dit kan toch niet? Jullie adverteren er volop voor maar de aanbieding is niet boekbaar. En dan straks alles op zeker? Iemand anders ook geprobeerd deze deal te boeken? Bij iemand anders wel gelukt? Ik zou ook graag reactie van een moderator ontvangen. Ik denk ervoor dit te melden bij de Reclame code commissie want dit kan gewoon niet.
beantwoord
deal ns internationaal niet te boeken-ook geen hulp mogelijk.
Beste antwoord door rvdborgt
Als je meer dan een week van tevoren boekt, dan krijg je het early bird-tarief. Dat is met 2 x 25€ enkele reis (ma t/m do) net iets goedkoper dan de duoaanbieding van 51,80.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.