Bij bestellen aanbieding meereisticket €8,95 is blijkbaar door mijn vrouw de verkeerde reisdatum ingevuld, 24 ipv 25 november. Op bevestigingsmail bestelling staat alleen betaaldatum vermeld, zodat mijn vrouw nietsvermoedend het ticket downloadt in de app. Oeps, NS gebeld: geen geld terug/wijzigen: niet mogelijk. Mijn vrouw zegt de juiste reisdatum ingevuld te hebben , ik kan dat niet bevestigen.
beantwoord
Geld terug meereisticket
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi giel51,
Het probleem is dat tickets niet ongeldig gemaakt kunnen worden. Als je je geld terug zou krijgen, zou je er alsnog mee kunnen reizen. Als de klanteNService al gezegd heeft dat ze geen geld teruggeven, houdt het een beetje op ben ik bang.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.