Skip to main content
beantwoord

kortingscoupon voor chocolade festival Amsterdam

• 3 februari 2025
  • 8 reacties
  • 179 Bekeken

Hoe werkt de kortingsvoucher van NS uit magazine voor het chocolade festival in Amsterdam in februari in Beurs van Berlage?

Beste antwoord door Rory NS

Dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te werken. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van NS Klantenservice. Via die weg kunnen we even bekijken wat er precies misgaat.

Bekijk origineel

8 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • 13160 reacties
  • 3 februari 2025

Ga naar chocoladefestival.amsterdam. Klik op 'tickets' en gebruik de kortingscode die vermeld staat in NS Dagje Uit in het bestelproces (bij ‘Enter a promotional code’).

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 3 februari 2025

Dat is nou het probleem, ik heb dit al gedaan, alles in mijn mandje; de code ingevuld, de code is gezien, maar vervolgens gaat er geen geld vanaf.

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1422 reacties
  • 3 februari 2025

Je krijgt verder ook geen melding? Heb je ook al een andere browser geprobeerd?

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 3 februari 2025

Nee, nog niet een andere browser, dat is een goed idee, ga ik nu doen

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 3 februari 2025

Ik krijg een melding dus, actie code toegepast en vervolgens gebeurt er niks met de prijs. Nu inmiddels geprobeerd met Google, ook niet gelukt.

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 497 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te werken. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van NS Klantenservice. Via die weg kunnen we even bekijken wat er precies misgaat.

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Mij lukte het ook niet, maar werd wel verder geleid naar betalen. Nu al een hele tijd in gesprek met NS via de chat (via FB stopte er ineens mee?).

Wat ik ook uitleg. Het probleem wordt niet begrepen. Ligt dus niet aan de NS wordt mij gezegd. 

• Reisleider**
  • 125 reacties
  • 7 februari 2025
Truusje1956 schreef:

Wat ik ook uitleg. Het probleem wordt niet begrepen. Ligt dus niet aan de NS wordt mij gezegd. 

De tickets worden verkocht via Eventix. Hier moet men (de organisatie van het event of medewerkers van Eventix) de actiecode in configureren zodat je deze als consument kunt intypen én gebruiken. Dat is waarschijnlijk niet goed gebeurd. De actiecode is weer een afspraak tussen NS en de organisatie van het event. Dus tsja… wiens fout is het? Het lijkt me dat de organisatie van het event met NS moet afstemmen hoe de correcte actiecode luidt, en dat ze (de organisatie van het event) vervolgens met Eventix afstemmen dat deze actiecode ook werkt.

Dus wellicht kun je het beste contact zoeken met de organisatie van het event? Er staat een emailadres onder aan de site van het event.

Reageer