beantwoord

Weg is Weg-aanbieding gaat naar algemene webpagina

  • 26 July 2023
  • 14 reacties
  • 495 Bekeken

Ik klikte op de aanbieding ‘warme drank voor 1 euro' en kreeg de melding dat ik naar mijn mailbox moest gaan. Daar zat alleen de bevestiging in van mijn aanmelding voor de Weg is Weg-actie. Maar geen tegoedbon of iets dergelijks. Hoe kom ik wel aan deze korting?

icon

Beste antwoord door Laura NS 26 July 2023, 17:14

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

En als je nu terug gaat naar de actiepagina? Klik dan weer eens op de betreffende aanbieding.

Ik klikte op de meereisretourknop, die komt uit op de actie website, maar het meereisretour staat er niet bij.

wat nu? Is de aanbieding niet voor iedereen?

Reputatie 7
Badge +3

De actiecode voor de Meereisretour kan alleen worden aangevraagd als je een abonnement hebt (geen zakelijk abonnement of Studentenreisproduct) zoals in de voorwaarden staat. 

Elke Deelnemer van de weg = weg weken met een actief abonnement, met uitzondering van zakelijke abonnementen en het studenten abonnement, kan tussen 24 juli en 20 augustus 2023 eenmalig een unieke kortingscode aanvragen voor een meereisretour te kopen voor 9,95 euro,

Ik klikte op de aanbieding ‘warme drank voor 1 euro' en kreeg de melding dat ik naar mijn mailbox moest gaan. Daar zat alleen de bevestiging in van mijn aanmelding voor de Weg is Weg-actie. Maar geen tegoedbon of iets dergelijks. Hoe kom ik wel aan deze korting?

Als je je aanmeldt, dan ga je inderdaad naar de mailbox. Ga je vanuit die mail weer (via de tegel) naar de weg=weg weken, dan krijg je de optie 'meer info’ te zien en kom je bij de actie. Kun je dit proberen?

 

Ik klikte op de meereisretourknop, die komt uit op de actie website, maar het meereisretour staat er niet bij.

wat nu? Is de aanbieding niet voor iedereen?

De code kun je aanvragen als je een NS-abonnementhouder bent. Zodra je bent ingelogd in Mijn NS en naar de actiepagina gaat krijg je de optie voor het Meereisretour te zien. We kunnen dan zien of je recht hebt op de actie.

Ik klikte op de aanbieding ‘warme drank voor 1 euro' en kreeg de melding dat ik naar mijn mailbox moest gaan. Daar zat alleen de bevestiging in van mijn aanmelding voor de Weg is Weg-actie. Maar geen tegoedbon of iets dergelijks. Hoe kom ik wel aan deze korting?

Als je je aanmeldt, dan ga je inderdaad naar de mailbox. Ga je vanuit die mail weer (via de tegel) naar de weg=weg weken, dan krijg je de optie 'meer info’ te zien en kom je bij de actie. Kun je dit proberen?

 

Ik klikte op de meereisretourknop, die komt uit op de actie website, maar het meereisretour staat er niet bij.

wat nu? Is de aanbieding niet voor iedereen?

De code kun je aanvragen als je een NS-abonnementhouder bent. Zodra je bent ingelogd in Mijn NS en naar de actiepagina gaat krijg je de optie voor het Meereisretour te zien. We kunnen dan zien of je recht hebt op de actie.

wat raar, want ik heb een abonnement en doe het via de email aanbieding. Ga het op uw manier proberen. 

Badge +3

wat raar, want ik heb een abonnement en doe het via de email aanbieding. Ga het op uw manier proberen. 

Heb je je aangemeld met hetzelfde e-mailadres als je Mijn NS account? Ik heb namelijk een ander adres gebruikt en zie het dan niet staan.

Na aanmelden met het juiste adres staat het er wel bij.

wat raar, want ik heb een abonnement en doe het via de email aanbieding. Ga het op uw manier proberen. 

Heb je je aangemeld met hetzelfde e-mailadres als je Mijn NS account? Ik heb namelijk een ander adres gebruikt en zie het dan niet staan.

Na aanmelden met het juiste adres staat het er wel bij.

Ik heb ingelogd met hetzelfde emailadres als mijn abonnement, en mijn NS account, maar de link verwijst niet door. Jammer hoor kan er dus geen gebruik van maken. 

Reputatie 7
Badge +3

Mocht het echt niet lukken om via de Weg = weg weken een Meereisretour te bestellen, deze Meereisretour https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html  is ook nog steeds te bestellen. Reisdatum t/m 1 september mogelijk. Geen acticode nodig en je kunt er meerdere bestellen. 

@fran21 Dat is gek! Ik heb dit even uitgezocht, maar we kunnen niet achter het euvel komen. Ik stuur je even een mail met een reservecode.

Ik heb geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Ik krijg alleen de aanmeldknop om me weer aan te melden bij de actie.

Badge +3

Ik heb geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Ik krijg alleen de aanmeldknop om me weer aan te melden bij de actie.

Als je dan het e-mailadres van je Mijn NS account invult zou je een mail moeten krijgen

Daarin staat een blauwe knop Naar de weg=weg weken en dan ben je ingelogd. Bij een NS abonnement (ook Flex Basis) zou je dan het meereisretour moeten zien.

 

@LiesBos kun je de volgende stappen volgen?

- Meld je aan op wegisweg.ns.nl. 
- Vul je e-mailadres en ontvang de e-mail.
- Klik in de e-mail op de blauwe balk onderaan "Naar de weg = weg weken".
- Klik daar op de warme drank-actie en dan op de blauwe balk "Meer info".
- Je bent nu op wegisweg.ns.nl/details/15 en klikt op de gele balk "Pak je voordeel".
- Je hebt nu een code die gescand kan worden bij de kassa.

Badge +3

Oh wacht, het ging @LiesBos om de warme drank voor 65 cent (bij eigen beker) 😅

Nu maar hopen dat ze de code vanaf een telefoon kunnen scannen. Bij Smullers konden ze dat niet, maar Kiosk heeft natuurlijk wel een (hand)scanner.

Ik denk dat het nu inderdaad werkt, alleen ben ik nu te laat voor de aanbieding. Er is nu weer ander aanbod.

Reageer