Skip to main content
beantwoord

onterechte afwijzing claim

• 1 October 2024
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Op donderdag 26 september heb in gereisd van Amsterdam-Zuid naar Tilburg. Ik was op tijd op het station om de trein van 18.56 uur te nemen, maar doordat er teveel passagiers waren voor een veel kortere trein dan normaal konden veel reizigers (waaronder ikzelf) niet meer in de trein. Gevolg was dat ik de volgende trein moest nemen welke een half uur later vertrok. Hierdoor ben ik uiteindelijk pas om 20.48 uur gearriveerd in Tilburg, 30 minuten later dan gepland. Ik heb een claim ingediend, maar deze is in mijn ogen onterecht afgewezen, dus hierbij het verzoek de claim alsnog te honoreren.

Beste antwoord door Gorott

Hier een vergelijkbare recente topic

https://community.ns.nl/geld-terug-bij-vertraging-36/vertraging-door-volle-trein-86829?postid=622069#post622069

Mocht je geen bewijs hebben dat de trein overvol was denk ik dat je lang kan wachten, maar antwoord op het mailtje met de afwijzing met wat jouw situatie was.

Dan zal een (levende) mens er naar kijken en misschien heb je dan geluk 😃

Bekijk origineel

5 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 3946 reacties
  • 1 oktober 2024

Daarvoor moet u bij de klantenservice zijn. Wij zijn goedwillende hobbyisten die dit niet kunnen regelen.

Forum|alt.badge.img
  • Reisleider****
  • 2108 reacties
  • Antwoord
  • 1 oktober 2024

Hier een vergelijkbare recente topic

https://community.ns.nl/geld-terug-bij-vertraging-36/vertraging-door-volle-trein-86829?postid=622069#post622069

Mocht je geen bewijs hebben dat de trein overvol was denk ik dat je lang kan wachten, maar antwoord op het mailtje met de afwijzing met wat jouw situatie was.

Dan zal een (levende) mens er naar kijken en misschien heb je dan geluk 😃

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13262 reacties
  • 1 oktober 2024

Je kunt op de mail van de afwijzing reageren net jouw verhaal.

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 15 januari 2025

Fijn, dat er snel wordt gereageerd op de ingediende claim. Hulde daarvoor!

Mijn claim 602726524 m.b.t. de treinreis (HSL van Breda tot Rotterdam) is afgewezen, terwijl er wel sprake is van vertraging van bij elkaar wel 30 minuten door de vertraging bij de aansluiting van Schiphol naar Hilversum. De HSL van Hilversum naar Breda rijdt momenteel niet, waardoor er toch al extra reistijd is. Ik leg het graag even bij u neer en fijn als u er nog even naar zou willen kijken. Dank daarvoor!

Vriendelijke groet, 
Frans 

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9089 reacties
  • 15 januari 2025

Hallo sonvf en welkom bij de NS Community,

Zoals hierboven beschreven kan je dit het beste indienen via een reply op de mail (goedkeuring of afwijzing). Hier kunnen wij geen claims behandelen.

Reageer