Skip to main content

Onterechte kosten van €20 op 26 maart

  • 28 maart 2025
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Op 26 maart had ik een probleem met mijn OV-chipkaart bij station Duivendrecht. Tijdens mijn overstap van de trein naar de metro heb ik per ongeluk meerdere keren ingecheckt en uiteindelijk niet correct uitgecheckt. Hierdoor leek het alsof ik mijn reis had voortgezet, terwijl ik op dat moment al een andere in- en uitcheckactie had uitgevoerd op een andere locatie.

Door deze fout is er een bedrag van €20 in rekening gebracht, terwijl ik deze reis niet daadwerkelijk heb gemaakt. In de bijlage vindt u screenshots van mijn transactiegeschiedenis ter ondersteuning van mijn verzoek.

Ik wil u vriendelijk verzoeken om deze onterechte kosten te corrigeren en het bedrag terug te boeken naar mijn account.

 

1 reactie

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3120 reacties
  • 28 maart 2025

Welkom op onze NS Community elifaydin. Dat kan gebeuren! Ik raad je aan om contact op te nemen met NS Klantenservice. Dit is een reiziger-helpt-reiziger community.