Als u zo vaak niet in of uitcheckt is voor ons als medereizigers natuurlijk helemaal niet te achterhalen wat er allemaal is misgegaan. Daarvoor moet u bij de klantenservice zijn.
Overigens is er een limiet aan het aantal keren dat u geld terug kunt krijgen bij niet in of uitchecken.
Beste advies: voortaan ook iets beter opletten.
Ik denk dat er hier eerder sprake van is dat TS denkt vergeten te zijn uit te checken doordat de reishistorie bij NS zo traag bijwerkt. Er kan soms dagen in de app staan dat je niet uitgecheckt hebt, en als die rit dan volledig verwerkt is verdwijnt die melding inderdaad.
Er is dan niks terug te vragen omdat je simpelweg nooit vergeten bent uit te checken. NS had alleen je reishistorie nog niet bijgewerkt.
Ik denk dat er hier eerder sprake van is dat TS denkt vergeten te zijn uit te checken doordat de reishistorie bij NS zo traag bijwerkt. Er kan soms dagen in de app staan dat je niet uitgecheckt hebt, en als die rit dan volledig verwerkt is verdwijnt die melding inderdaad.
Er is dan niks terug te vragen omdat je simpelweg nooit vergeten bent uit te checken. NS had alleen je reishistorie nog niet bijgewerkt.
Ik denk wel dat dit het is