Skip to main content

Wat moet ik doen als ik al een kaartje heb gekocht in de NS-app en de reis nu eerder wordt verwacht dan op het kaartje staat aangegeven?

• Op het juiste spoor

Wat moet ik doen als ik al een kaartje heb gekocht in de NS-app en de reis nu eerder wordt verwacht dan op het kaartje staat aangegeven?

5 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7255 reacties
  • 3 maart 2025

Hoi Ilze,

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Normaal gesproken zijn NS-tickets niet gebonden aan een specifieke tijd. Er zijn tegenwoordig wel PrijsTijd-deals, waarbij je wél binnen een bepaald tijdvak moet reizen. Hoe dan ook, e-tickets zijn niet te wijzigen of annuleren.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2270 reacties
  • 4 maart 2025

Misschien gaat het om een internationaal ticket? Dan is er vaak een reserveringsplicht en daardoor wel treinbinding.

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • 2025 reacties
  • 4 maart 2025

Je kunt het bericht van TS ook nog lezen als een kaartje voor bijvoorbeeld woensdag terwijl de reis nu dinsdag al gaat plaatsvinden. Met een binnenlands E-ticket kan je dan dus niks meer behalve een nieuwe kopen.

Als het niet om een prijs tijd deal ging is precies om die reden een E-ticket af te raden en kan je beter met je bankpas in- en uitchecken.

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4033 reacties
  • 4 maart 2025

@Ilze om wat voor kaartje gaat dat precies? Zonder die gegevens kunnen we niet helpen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3710 reacties
  • 4 maart 2025

TS heeft dit topic 10 uur geleden aangemaakt, toen was het dus 23.00 uur in de avond. Misschien een kaartje voor gisteren gekocht ipv vandaag. Maar goed met als zoveel topics hier. Geen reactie van TS en daar zullen we op moeten wachten. De mailfunctie van dit forum is ook nog steeds stuk, dus TS ontvangt ook geen waarschuwing dat op haar topic is gereageerd.

Reageer