Station Eindhoven Centraal heeft aan de voorzijde het centrum gelegen en aan de achterzijde de bushaltes. De meest gangbare route voor busreizeigers (ook ik) van bushalte naar centrum Eindhoven is via de hal van het treinstation. Hiertoe moet je dus via de poortjes aan de achterzijde (inchecken) en de voorzijde (uitchecken) en krijg je een melding op de kaartlezer “inchecken” respectievelijk “inchecken geannuleerd”. Als je een Keuzedag hebt opgehaald bij de NS-automaat omdat je later die week bijvoorbeeld met de trein wil reizen maar gezien je drukke programma de Keuzedag al hebt opgehaald uit de automaat, kun je GEEN gebruik meer maken van de route via station van bushalte naar centrum. Immers, ook al annuleer je incheck; je Keuzedag wordt als geconsumeerd beschouwd en ben je kwijt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. De NS is zeer onduidelijk in haar communicatie hierover. Ik mag er toch van uitgaan dat een geannuleerde incheck inderdaad geannuleerd is? Neen dus.
Inchecken en direct uitchecken bij station Eindhoven Centraal betekent inleveren opgehaalde Keuzedag
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.