beantwoord

bug in bewaarde trajecten

  • 17 January 2024
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Het is niet meer mogelijk om in de app (iPhone) te klikken op een treinreis in de bewaarde trajecten. Ik verwacht dat details openen over de reis, waar bijvoorbeeld de trein precies rijdt op dat moment.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 17 January 2024, 10:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi SimDev en welkom bij de NS Community! 

Goed dat je het meldt! Hier ervaar ik zelf geen problemen mee. Als ik een reis opzoek die op dit moment gaande is en bewaar, kan ik wel zien waar de trein op dat moment rijdt. Heb je wel de nieuwste versie van de app (en eventueel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)? Zo ja, ervaar je deze bug bij een specifiek traject? 

Hi Lorena, dank voor je reactie. Helaas kwam je antwoord in mijn Junk folder terecht dus zag ik hem niet eerder. Ik bedoel specifiek bij ‘bewaard’ de getoonde reizen onder het tabje ‘trajecten’. Daar kan ik de eerstvolgende treinen zien op een bepaald traject, wat superhandig is, maar ik kan er niet meer op klikken. Dan wordt alleen de optie grijs maar er wordt geen detailoverzicht geopend.

Ik heb de app al geupdated en verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.

 

Vervelend dat het nog steeds niet werkt. Ik zou aanraden om dit te melden bij de ontwikkelaars van de app via Meer > Hulp > NS- App > Contact met app support. Zelf zal ik ook een melding doorzetten, maar het onderhoudsteam kan wat meer tot in detail met je meekijken.

Reageer